سنندج-عملیات اجرایی نخستین کارخانه فراوری انگور با نام تجاری گلاره در روستای ماسیدر از توابع شهرستان بانه با مشارکت صندوق کار آفرینی امید کردستان و با ظرفیت تولید ۵۰۰ تُن در سال آغاز شد.

کلنگ احداث کارخانه فراوری انگور در بانه بر زمین خورد

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید روز یکشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی این کارخانه گفت: برای احداث این کارخانه ۲۰ میلیارد. ریال تسهیلات اشتغالزایی کم بهره توسط صندوق کار آفرینی امید پرداخت شده و ۱۵ میلیارد ریال نیز سهم آورده متقاضی است.

جعفر شرف خانی با بیان اینکه این کارخانه در فاز نخست برای ۱۵ نفر اشتغال و در صورت توسعه برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند،  اظهار داشت: این کارخانه به مساحت ۲ هزار مترمربع، زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۸۰۰ متر مربع فضای سبز احداث می‌شود.

سرپرست فرمانداری بانه نیز با اشاره به همکاری صندوق کار آفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: این صندوق در زمینه اعطای تسهیلات همکاری بسیار خوبی با متقاضیان داشته و تسهیلات بسیار خوبی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستان پرداخت کرده است.

محمد امین زاده افزود: صندوق کار آفرینی امید سال گذشته ۴۵ میلیارد ریال و امسال ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.