مسئولان باشگاه استقلال هفته گذشته برای مذاکره با گری‌ هوپر و مدیر برنامه این بازیکن راهی ترکیه شدند و حتی با بازیکن انگلیسی نیز به توافقاتی دست پیدا کردند.

قدس آنلاین:  مسئولان باشگاه استقلال هفته گذشته برای مذاکره با گری‌ هوپر و مدیر برنامه این بازیکن راهی ترکیه شدند و حتی با بازیکن انگلیسی نیز به توافقاتی دست پیدا کردند.

در این بین مقرر شد هوپر وارد تهران شود و پس از شرکت در تست‌های پزشکی ایفمارک، با این باشگاه قرارداد امضا کند اما خبر رسیده مدیر برنامه این بازیکن در یکی از باشگاه‌های رژیم اشغالگر قدس فعالیت می‌کند و همکاری با این فرد تخلفی آشکار محسوب می‌شود.

نکته جالب این است که گری هوپر مهاجم مد نظر استقلال هم در صفحه رسمی اینستاگرامش الکس لوِک را به عنوان مدیر برنامه‌ها معرفی کرده است. این مدیر برنامه، مسئول مذاکره با مدیران این باشگاه در ترکیه برای انتقال بازیکن مد نظرش بوده که مستندات حضور این دو در استانبول نیز موجود است.

مذاکره با شخصی که در عضویت باشگاه مکابی اسرائیل است در هتلی در استانبول رخ داده است. اینکه حتی لحظه ای خیال کنیم نماینده‌های باشگاه استقلال ماهیت آن فرد را که سال‌هاست برای باشگاه صهیونیست کار می‌کند، نمی‌دانسته ادعایی دروغین است. بی گمان مذاکره کننده‌ها اطلاعات کافی درباره شخص مذاکره کننده داشته‌اند واگر هم یک درصد تصور کنیم اطلاعاتی از این شخص در دست نبوده باید مدال بی کفایتی را تقدیم مدیران استقلال کنیم که بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به مذاکره با شخصی در خارج از مرزها کرده‌اند.

آن روزها که به مدیران باشگاه استقلال بارها گفته شد برای مذاکره پایتان را از کشور بیرون نگذارید و شأن و شخصیت باشگاه خود را حفظ کنید واگر گزینه ای مد نظرتان است، آن شخص را به کشور فرا بخوانید هیچ گوش شنوایی وجود نداشت. ظاهراً جذابیت‌های سفر به خارج آن قدر مدیران باشگاه استقلال را مسخ خود کرده که برای مذاکرات اولیه برسر جذب بازیکنانی که در هیچ کشور اروپایی خواهان ندارند چند ده میلیون دلار هزینه می‌کنند و به کشورهای دور و بر می‌روند.

شاید اگر مدیران استقلال منزلت باشگاه خود را درک می‌کردند اساساً کار به مذاکره با شخصی که ریشه‌های صهیونیستی دارد نمی‌رسید چرا که آن‌ها طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران از سفر به کشورمان محرومند و نمی‌توانند به ایران سفر کنند اما ولع دامنه دار مدیران باشگاه استقلال برای رفتن به خارج از مرزها سرانجام کار دست آن‌ها داد تا پای میز مذاکره با فردی بنشینند که اصول اخلاقی و اجتماعی حاکم بر کشورمان اجازه همنشینی با چنین افرادی را نمی‌دهد.

بدون شک مدیران باشگاه استقلال را نمی‌توان عناصری حامی صهیونیست‌ها دانست اما به راحتی هم نمی‌شود از کنار این گاف بزرگ عبور کرد، به این دلیل روشن که حالا بهانه دست سرویس‌های اطلاع رسانی بیگانه داده شده تا پیرامون این ماجرا مانور تبلیغاتی انجام دهند.

فتحی و دیگر مسئولان باشگاه استقلال که زمینه ساز این مذاکره بوده‌اند باید نسبت به این تخلف آشکار پاسخگو باشند و مجازات آن را هم تحمل کنند.

*حضور گری هوپر، در استقلال منتفی شد

باشگاه استقلال، اعلام کرد پیرو مذاکراتی که با گری هوپر در استانبول صورت گرفته بود، سرانجام توافق نهایی انجام نشد و به همین دلیل مذاکرات با سایر گزینه‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.