انتشار خبر همکاری همسر استراماچونی با یکی از تولیدکنندگان البسه ایرانی صبح روز یکشنبه در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی حسابی خبرساز شد.

سینا حسینی/

انتشار خبر همکاری همسر استراماچونی با یکی از تولیدکنندگان البسه ایرانی صبح روز یکشنبه در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی حسابی خبرساز شد.

فعالیت سلبریتی‌های ورزشی در حوزه تبلیغات اتفاق جدید و غیر منتظره‌ای در دنیای ورزش نیست اما مسئله‌ای که این موضوع را گرفتار چالش و حاشیه می‌کند همکاری بحث برانگیز خانواده درجه یک برخی ورزشکاران با مجموعه‌های مسئله دار است. پرونده جنجالی همکاری همسر یکی از فوتبالیست‌های سرشناس کشور در اینستاگرام با یک بنگاه شرط بندی و بازداشت او و همسرش توسط مراجع قضایی و نظارتی سبب شد این موضوع با حساسیت فراوانی از سوی افکارعمومی دنبال شود.

بروز برخی تخلفات و کلاهبرداری برخی فرصت طلبان از این حوزه سبب شد دستگاه‌های نظارتی و قضایی به ویژه پلیس فتا بارها در این رابطه به فعالان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی هشدار دهد تا گرفتار مافیای خوفناک این تبلیغات نشوند.

از آنجا که مسئولان و دست اندرکاران ورزش ایران تمام برنامه ریزی و مدیریت خود را به فضای داخل ورزش معطوف کرده‌اند برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی هیچ گونه قانون روشنی ندارند از این رو خانواده ورزشکاران و بستگان درجه یک آن‌ها به خیال درآمدزایی نجومی از شهرت فرد نزدیک به خود استفاده می‌کنند تا در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران پرفالوئر قرار گیرند.

باورش سخت است اما همسر برخی فوتبالیست‌ها در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی به واسطه شهرت شوهران خود سود نجومی را به جیب می‌زنند جدا از اینکه بدانند در پس پرده این تبلیغات کاذب چه می‌گذرد. البته برخی بستگان درجه یک ورزشکاران نیز با راه‌اندازی فن پیج‌های هواداری از این مسیر بازار مکاره‌ای راه انداختند تا از این بستر درآمدی هنگفت را داشته باشند.

نکته جالب توجه اینجاست که برخی ورزشکاران نیز در این مسیر شریک تجاری گردانندگان این فن پیج‌های طرفداری می‌شوند به شکلی که با یک بار پوشش صفحات نزدیکان خود هوادارانشان را ترغیب می‌کنند صفحه مذکور را دنبال کنند تا میزان فالوئرهای این صفحات افزایش پیدا کند تا تعرفه آگهی‌های این صفحه ها به میزان این اتفاق رشد داشته باشد.

حالا پرسش کلیدی اینجاست آیا متولیان ورزش و دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ و سو استفاده‌های اینچنین فکری خواهند کرد یا همچنان این افراد زیر سایه سلبریتی‌ها به ثروت اندوزی مسئله دار خود ادامه خواهند داد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.