فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با ۳۹ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۳۹ فقره سرقت مربوط به خودرو  در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان تاکسی های پراید شهرستان نیشابور مبنی بر سرقت محتویات و قطعات خودروهای تاکسی آنان در سطح شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های اولیه و میدانی مشخص شد تمامی سرقت ها مربوط به تاکسی های پرایدی است که یا در جلو منزل و یا در سطح شهر پارک بودند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با استفاده از سرنخ های به جا مانده و با استفاده از دوربین های سطح شهر متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانپور گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۵ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودروهای تاکسی پراید و سرقت ۴ دستگاه خودرو پراید اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان با بیان این که اکثر سرقت ها از خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی صورت گرفته است، خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ وسائط نقلیه را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی پرهیز، ضمن این که شهروندان از گذاشتن هر گونه اشیاء قیمتی و مدارک در داخل خودرو اکیدا پرهیز کنند .

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.