دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستندات خود درباره عدم همکاری بانک ملی برای ساخت بیمارستان ۵۴۰تختخوابی حاشیه شهر مشهد را ارائه کند.

دانشگاه علوم پزشکی پیگیر ساخت بیمارستان حاشیه شهر نیست/دانشگاه از کم کاری بانک ملی مستند ارایه کند

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستندات خود  در باره عدم همکاری بانک ملی برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد را ارائه کند.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که  سال قبل با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد ساخت بیمارستان ۵۴۰تختخوابی حاشیه شهر مشهد برگزار شد، بانک ملی  استان  خراسان رضوی آمادگی  خود را  برای تامین منابع مالی  پس از اخذ  مجوزهای لازم از سازمان مرکزی بانک در تهران در چارچوب  تفاهمنامه منعقد شده بین  استاندار سابق خراسان رضوی با مدیر  عامل بانک ملی  در حاشیه سفر رئیس جمهوربه استان خراسان رضوی اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه مجموعه بانک ملی استان خراسان رضوی آمادگی خود را برای ساخت این بیمارستان اعلام کرده است،تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با ساز و کار چگونگی تامین مالی بانک در چارچوب قوانین و ضوابط مربوطه و ضرورت  اخذ  مجوزهای  قانونی   با تنظیم تفاهم نامه همکاری  برای ساخت این بیمارستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت  و مقرر شد دانشگاه پیشنهادات و مدارک و مستندات مورد نیاز را ارائه  تا پیگیری‌های  لازم از سوی بانک ملی صورت بگیرد.

مونسان با بیان اینکه از آن زمان تاکنون نشست دیگری در این باره برگزار نشده است، تصریح کرد:  از دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقاضا می شود اگر مستندانی در باره عدم همکاری بانک ملی درباره این بیمارستان دارند ارائه کنند.  

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی افزود: بانک ملی  به عنوان بانک حاکمیت نظام  همواره و در حد توان و امکان  در خدمت  سیاست های اقتصادی  و زیر بنایی کلان کشور بوده و در سال گذشته  و سال جاری  در استان فعالیتهای ماندگاری  انجام داده است و بر اساس اولویت‌های  استان خراسان رضوی  و سیاستهای اقتصاد  مقاومتی  و فرمایشات مقام معظم رهبری  نهایت  همکاری را خواهد داشت.

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هفته گذشته در جلسه ای با مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفته بود برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد به تمام بانک‌ها نامه فرستادم اما هیچ‌کس با ما همراهی نکرد، حتی بانک ملی قبول کرد تا وامی به مبلغ هزار و پانصد میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هزار تخته جنوب شهر مشهد بدهد، اما سرانجام بعد از گذشت دوماه از این جلسه، از همکاری با ما سر باز زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.