البرز- شهردار کرج با اشاره به مجموعه اقدامات مدیریت شهری در حوزه توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی کرج گفت: تا پایان امسال ۷۰ اتوبوس جدید به کرج اضافه خواهد شد.

تزریق ۷۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج

به گزارش قدس آنلاین علی اصغر کمالی زاده صبح امروز دوشنبه با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه استانی البرز اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط شهری اضافه شده وبرنامه ریزی برای بازسازی  ۳۵ دستگاه اتوبوس فرسوده وبازگشت آنها به چرخه حمل ونقل شهری صورت گرفته است.

شهردار کرج با بیان اینکه در حوزه مترونیز اقدامات موثر و خوبی برای تسریع در عملیات اجرایی در حال انجام است گفت: در این راستا ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت به مترو تزریق شده و تا پایان سال نیز ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص خواهد یافت.

کمالی زاده وعده افتتاح بخشی از فاز نخست مترو کرج در پایان سال ۹۹ را داد و گفت: تلاش میکنیم ایستگاه های حدفاصل چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر را  سال آینده در مدار بهره برداری قراردهیم.

وی در پایان گفت: توسعه شهر کرج تناسبی با امکانات ایجاد شده در طی سال های اخیر نداشته و مدیریت شهری در تلاش است این توازن وتعادل را ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.