ایلام- به تازگی خبری در فضای مجازی استان ایلام مبنی بر ضرب و شتم یک دانش آموز مقطع سوم راهنمایی در یکی از مدارس زرنه از توابع شهرستان ایوان توسط معلم منتشر شده است.

خبر تنبیه بدنی دانش آموز ایلامی از شایعه تا واقعیت

قدس آنلاین-گروه استان ها: در این خبر بنا بر اظهارات پدر این نوجوان از دانش‌آموزان مدرسه شهید جلیل رستمی زرنه، این حادثه زمانی رخ داده است که معلم وی را به علت همراه نداشتن دفتر، مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهد که بلافاصله در اثر شدت خونریزی دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شده و مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

این حادثه روز چهارشنبه اتفاق افتاده است و پدر این دانش‌آموز به دلیل نبودن کمک‌های اولیه از آموزش و پرورش، مدیریت مدرسه و معلم مربوطه گلایه کرده و بنا بر اظهارات وی تاکنون هیچ سراغی از دانش‌آموز مصدوم گرفته نشده است.

توضیح آموزش و پرورش

در همین رابطه رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایوان در واکنش به این خبر به رسانه ها گفت: ضرب و شتم دانش‌آموز بخش زرنه این شهرستان توسط معلم صحت ندارد.

علیرضا پناهی افزود: این دانش آموز مصدوم شده است اما نه بوسیله معلم بلکه به تصور مورد کتک قرار گرفتن توسط معلم، سر خود را به سمت نیمکت برگردانده و بدلیل برخورد، سر وی دچار آسیب شده است.

وی یادآور شد: این دانش‌آموز که در مقطع سوم راهنمایی مشغول تحصیل است به دلیل شیطنت‌های مداوم در کلاس باعث عصبانیت معلم شده و معلم تنها قصد تذکر دادن به وی را داشته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایوان گفت: اقدامات اولیه به این دانش‌آموز ارائه شده است و نبود جعبه کمک‌های اولیه در مدرسه صحت ندارد.

پناهی اضافه کرد: اصابت سر دانش‌آموز به نیمکت سبب ایجاد شکاف در ناحیه سر شد که وی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی یادآور شد: عملی جراحی بر روی این دانش‌آموز صورت نگرفته و تنها بخیه خورده است.

پناهی در خصوص عدم سرکشی مدیران آموزش و پرورش به این دانش آموز نیز گفت: روز وقوع این حادثه چندین بار با خانواده وی تماس برقرار کردیم که در دسترس نبودند اما امروز موفق به ارتباط با این خانواده شدیم.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص اظهار کرد: ضرب و شتم دانش‌آموز زرنه‌ای بزرگنمایی شده است اما در هر صورت با این معلم برخورد خواهد شد و با معرفی به واحد تخلفات اداری بر اساس میزان قصور و نقشی که در مصدوم شدن این دانش آموز داشته است مجازات خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.