بوشهر- رئیس کمیته اسکان و تعذیه ستاد اربعین حسینی استان بوشهرگفت:۶۸ موکب توسط مردم این استان برای ارائه خدمات به زائران برپا شده که این موکب‌ها روزانه ۹۸ هزار پرس غذا بین زائران توزیع می‌کنند.

بوشهری ها روزانه ۹۸ هزار پرس غذا در بین زائران توزیع می کنند

به گزارش قدس آنلاین؛ عبدالرضا مطاف روز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به استقرار موکب‌ها در مسیر زائران اربعین حسینی در داخل استان، مرز شلمچه و خاک عراق اظهار داشت: ۲۴ موکب در مسیرهای داخل استان بوشهر در شبانه‌روز به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی یادآورشد:همچنین ۵ موکب نیز در مرز شلمچه محل عبور زائران به خاک عراق مستقر شده است  در این موکب‌ها علاوه بر توزیع ۵ وعده غذا شامل نهار، شام، صبحانه و ۲ میان وعده زمینه اسکان زائران فراهم شده است.

رئیس کمیته اسکان و تعذیه ستاد اربعین حسینی استان بوشهر از راه‌اندازی ۳ موکب در نجف خبر داد و بیان کرد: در کربلای معلی نیز ۲۳ موکب و در مسیر نجف به کربلا هم  ۱۲ موکب مستقر شده که تمام خدمات به زائران عرضه می‌کنند.

مطاف با بیان اینکه در موکب‌ها ۵ وعده غذایی توزیع و اسکان زائران فراهم می‌شود گفت: در موکب‌های استان بوشهر روزانه بیش از ۹۸ هزار پرس غذا در ۵ وعده بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.