اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر گفت: یکی از عاملان درگیری مسلحانه و به شهادت رساندن مامور کلانتری شاهین شهر پیش از دستگیری خودکشی کرد.

عامل شهادت مامور انتظامی خودکشی کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ هفتم مهرماه امسال ۲ نفر از ماموران کلانتری شاهین‌شهر حین کنترل راه‌های این منطقه در درگیری با ۲ سارق مسلح مجروح شدند که در این میان یکی از ماموران به نام "میلاد امینی" پس از سه روز در بیمارستان به شهادت رسید.

سید نصرالدین صالحی افزود: پس از شهادت یکی از مأموران انتظامی شاهین شهر و میمه ، تحقیقات قضایی با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه آغاز و دستورات قضایی برای دستگیری عاملان صادر شد.

وی اظهار کرد: در اجرای دستورات قضایی صادره توسط بازپرس شعبه دوم این دادسرا و نیابت اعطایی به دادسرای اصفهان، در تاریخ ۱۸ مهر یک نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات انجام شده به همدستی با شخص دیگر اقرار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر افزود: با رصد اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهم دوم شناسایی و مأموران در قالب سه اکیپ در محل حاضر و تمامی راه‌های خروج متهم را مسدود کردند که نامبرده پس از تیراندازی و درگیری با مأموران، با شلیک زیر چانه خودکشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با دستور قضایی جسد جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل و متهم دیگر برای تحقیقات به این دادسرا اعزام و با تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت به زندان مرکزی اصفهان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.