قزوین -رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: پاسخگو نبودن و فراری بودن برخی مدیران اجرایی از رسانه ها تاسف برانگیز است، در حالی که این موضوع قابل قبول نیست و یکی از شاخص های ارزیابی مدیران باید ارتباط آنان با رسانه باشد.

ابراز تاسف معاون سیاسی استاندار قزوین برای فرار برخی از  مدیران ازرسانه ها

به گزارش قدس آنلاین؛ منوچهر حبیبی روز دوشنبه در اولین نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین در سال جاری اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرائی استان باید با تعامل و برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی از حوزه خود به مردم اقدام  کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: یکی از ویژگی های مدیریتی این است که مدیر بتواند عملکرد دولت را اطلاع رسانی کند و ما در قبال مسوولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، فراری بودن مدیران از پاسخگویی به رسانه ها یکی از دغدغه های جدی ما می باشد.

حبیبی با بیان اینکه مدیران ما باید به برنامه ها و سیاست های دولت حساس باشند و خدمات نظام را به موقع اطلاع رسانی کنند،اظهار داشت: بی تفاوتی مدیران نسبت به برنامه های دولت قابل قبول نیست بنابراین ضروری است که مدیران در عرصه رسانه فعال باشند و با رسانه ها ارتباط داشته باشند.

این مسئول با اشاره به خبر یکی از رسانه های استان مبنی بر قیمت گذاری نان،تصریح کرد: از رسانه ها می خواهیم که اخبار را از مراجع رسمی دریافت و پیگیری کنند چرا که تاکنون هیچ تصمیمی برای قیمت نان گرفته نشده، اما از مدیران و دست اندرکاران دستگاه های صنعت، فرمانداری و دستگاه های ذیربط انتظار واکنش و پاسخگویی به این خبر را داشتیم که این موضوع محقق نشد.

حبیبی ادامه داد: در بحث اطلاع رسانی تفاوتی بین خبرگزاری ها و مطبوعات قایل نیستیم، مهم این است خبر درست و صحیح باشد و افکار عمومی را اقنا کند اما رسانه فعال و پویا که عملکرد دستگاه ها را به درستی و با سرعت و دقت نظر در جامعه اطلاع رسانی می کند برای ما مهم است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.