همدان _مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان همدان گفت :ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران ،گروه های کارو واحدهای نمونه آغاز شد.

آغاز ثبت نام سی ویکمین جشنواره گروهای کار و واحدهای نمونه
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان همدان: احمد توصفیان  با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران ،گروههای کاروواحدهای نمونه اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده از فکر جمعی در میان کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان برگزار می شود. 
وی اعلام کرد:‌ متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند تا بیستم آبانماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان درادامه خاطرنشان کرد: پس از بررسی و داوری و مشخص شدن منتخبین استانی، رزومه کاری آنان برای رقابت در سطح ملی به وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود. 
توصیفیان با اشاره به ضرورت تکمیل فرم ها و ارائه مدارک و مستندات مربوطه از متقاضیان خواست به تمامی سوالات مندرج در پرسشنامه ها با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه بارگذاری نمایند. 
جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.که در مراسم ویژه جشنواره کارگری در ایام ا...دهه مبارک فجرمعرفی واز آنها تجلیل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.