۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 674397

دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ، ماجرای کشف حجاب در یکی از بزرگراه های مشهد را تشریح کرد.

تشریح ماجرای کشف حجاب یک زن در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، قاضی فرهمندنیا دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت:  زنی که متهم به کشف حجاب در یکی از بزرگراه های مشهد است  هم اکنون در بیمارستان  بستری است و در عین حال نیز دستور داده شده تا از سوی پزشکان قانونی مورد معاینات دقیق پزشکی قرار گیرد.
او ادامه داد: بعد از اظهارنظر پزشکان درباره مصرف احتمالی مواد مخدر توهم زا یا مشروبات الکلی، قانون درباره جرائم این زن حکم خواهد کرد.
دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخی رفتارها و هنجارشکنی‌ها در ایام سوگواری سالار شهیدان، قابل اغماض نیست و دستگاه قضایی با هنجارشکنانی که با هر بهانه‌ای قصد بازی با اعتقادات مردم را داشته باشند قاطعانه برخورد می‌کند.
قاضی فرهمندنیا ادامه داد: همان گونه که دستگاه قضایی به بررسی ابعاد مختلف یک ماجرا می‌پردازد و بدون تحقیق دقیق درباره علت و انگیزه یک هنجارشکنی عمومی تصمیم نمی‌گیرد به همان اندازه نیز درباره سوءاستفاده‌های احتمالی از این گونه حوادث حساس است و با عاملان جوسازی و تشویش اذهان عمومی به شدت برخورد می‌کند. 

 ساعت ۲۳ دو شب پیش زن جوانی با با وضعیت بسیار زننده و بدون حجاب وارد بزرگراه شهید کلانتری مشهد شده و با رقص و پایکوبی راه بندان ترافیک بسیار زیادی را به راه انداخته بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.