شیراز-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: عملیات جنگل‌کاری و جنگلداری در قالب طرح بوم سازگان زاگرس و توسعه اراضی و ذخیره‌گاه‌های جنگلی، در سطحی به وسعت ۹۴۸ هکتار از عرصه‌های طبیعی فارس اجرایی می‌شود.

جنگل‌کاری در ۹۴۸ هکتار از عرصه‌های طبیعی فارس

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: عملیات جنگل‌کاری و جنگلداری در قالب طرح بوم سازگان زاگرس و توسعه اراضی و ذخیره‌گاه‌های جنگلی، در سطحی به وسعت ۹۴۸ هکتار از عرصه‌های طبیعی فارس اجرایی می‌شود.

شهرام منتصری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح‌ها عملیات جنگل‌کاری با نهال در سطحی بالغ بر ۴۰ هکتار در شهرستان کازرون و بذرکاری و توسعه جنگل در ۶۵۷ هکتار اراضی جنگلی حوزه زاگرس استان فارس اجرا می‌شود.

او یادآور شد: اجرای عملیات اصلاح پرورشی و بهداشتی جنگل در سطح ١٠٦ هکتار در شهرستان‌های واقع در حوزه رویشی زاگرس و نیز ایجاد ذخیره‌گاه جنگلی در سطحی معادل ١٤٥ هکتار در شهرستان‌های رستم و ممسنی از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در طرح بوم سازگان زاگرس است.

منتصری اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها را بیش از ۱۲ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز قرار است از محل صندوق توسعه ملی تامین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.