سرمربی تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" با اشاره به اینکه فردا نخستین دیدار این تیم در لیگ برتر کشتی با دانشگاه آزاد در تهران است، گفت: ۲ کشتی گیر مشهدی در ترکیب این تیم مقابل دانشگاه آزاد قرار می گیرند.

فعلا از کشتی گیران تیم امید استفاده نمی کنیم/ تا پایان دور رفت ۲۵ کشتی گیر می توانیم به تیم اضافه کنیم

مجید خدایی در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار است، بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی امکان استفاده از کشتی گیران تیم امید را دیر اعلام کرد و آنها علاوه بر اینکه باید در مسابقات جهانی شرکت می کردند، برای حضور در لیگ برتر نیز باید وزن خود را در مدت زمان کمی کاهش می دادند، بنابراین تصمیم گرفتیم از این کشتی گیران استفاده نکنیم و منافع ملی را به منافع تیم ترجیح دادیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون با تعدادی از کشتی گیران قرارداد بسته شده است، متذکر شد: تا پایان دور رفت ۲۵ کشتی گیر می توانیم به تیم اصافه کنیم.
گفتنی است؛ در تیم "تا ثبت جهانی توس" تاکنون کشتی گیرانی همچون علی ابراهیمی، ابوالفضل حاجی پور، جبرئیل حسن اف کاپیتان تیم ملی کشور آذربایجان، دانیال حجتی، جواد حمیدی، ایمان رحمانی زاده، یونس سرمستی، جعفر شمس ناتری، علیرضا کریمی، امیر حسین متقی، امیر حسین مقصودی، اسماعیل محمودی، میثم مصطفی جوکار، محمد نامجو مطلق، اسماعیل نجاتیان، مصطفی نجفی، محمد نخودی، حسن یزدانی و محمد مهدی یگانه جعفری جضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.