گیلان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی ، با اشاره به توزیع روزانه یک میلیون و۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز در دو بخش نیروگاهی و غیرنیروگاهی در استان ، گفت : بیش از ۵۰ درصد از این فرآورده دارای استاندارد یورو ۴ است.

بیش از ۸۰ درصد از نفتگاز استان گیلان دارای استاندارد یورو ۴ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان، عباسی همچنین  توزیع  نفتگاز یورو ۴ در بخش حمل و نقل استان را ۸۱ درصد عنوان کرد وافزود : تلاش ما در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، افزایش تعداد جایگاههای عرضه کننده نفتگاز و افزایش توزیع فرآورده یورو ۴ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت محیط زیست و توزیع صددرصدی در این بخش »
به گزارش شرکت پخش و فرآورده های نفتی گیلان، با توجه به تعهدات زیست محیطی وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی و ارتقای سطح کیفی فرآورده نفتگاز ( گازوئیل ) درسطح کشور ؛ توزیع نفتگاز یورو ۴ از مهر ماه سال گذشته در جایگاههای منتخب استان گیلان آغاز شد .
افزایش جایگاهها از چهار باب به ۱۲ باب در مرداد ماه امسال و همچنین ۶۰ باب در نیمه اول مهر امسال نشان از رشد قابل توجه جایگاههای عرضه کننده سوخت با استانداردهای یورو ۴ در سطح استان دارد که مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بر روند افزایش آن تصریح کرد .
در همین راستا در هفته جاری سه مخزن از مخازن انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت مشمول تغییرکاربری از ذخیره سازی نفتگاز معمولی به نفتگاز یورو ۴ شد .
گفتنی است با تمهیدات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال نفتگاز یورو۴ به منطقه گیلان که قبلاً از مبادی تامین و از طریق نفتکش انجام می شده ، از هفته گذشته به صورت رسید و دریافت از خط لوله انتقال فرآورده انجام می شود وتاکنون  نیز مقدار ۱۷میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ دریافت شده است .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.