همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته کتاب جمهوری اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ احمدرضا احسانی با تأکید بر اینکه مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال برنامه‌های مختلفی در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و افزود: برگزاری مراسم عصر شعر، مراسم رونمایی، نقد و بررسی کتاب، برگزاری جشن کتاب و تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و ادب، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی هم برای برگزاری در سطح شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است؛ تأکید کرد: نمایشگاه و فروشگاه کتاب، برنامه مشترکی است که در همه شهرستان‌های تابعه برپا خواهد شد.

احسانی گفت: تجلیل از خادمان کتاب و ناشران در ملایر، برگزاری عصر شعر و جلسه نقد کتاب در تویسرکان، تجلیل از نویسندگان و خادمان کتاب در اسدآباد، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نشست ادبی در کبودراهنگ، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست کتابخوان در رزن و برگزاری نشست کتابخوان در فامنین از برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.