یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت : با هدف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی باید طرح توانمند سازی روستائیان اجرا شود.

اجرای طرح توانمند سازی روستائیان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ، محمدحسین رحیمی زاده ، در حاشیه بازدید هیئت بازرسی قضایی از حوزه قضایی بهاباد، اظهارداشت: طرح توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی روستاییان، عشایر، مناطق محروم در استان یزد به صورت متمرکز در دو بخش مروست و بهاباد با رویکرد اشتغال پایدار، به منظور توسعه کمی و کیفی تولیدات و ارائه خدمات بر اساس مزیت‌های منطقه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی و با هدف بهبود وضعیت و کیفیت زندگی جامعه هدف، اجرا می شود.

وی افزود: بدون تردید اشتغال روستائیان و بهبود وضعیت و کیفیت زندگی در مناطق محروم نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دارد.

رحیمی زاده تصریح کرد: بر اساس این طرح، باید سازمان‌ها و نهادهای زیربط با کمک مقامات محلی منابع  و اعتبارات خود را در محل‌های انتخاب شده متمرکز نمایند محل‌های محروم پس از مطالعات انجام شده کمک می‌کند که نقطه آبادانی در استان مشخص و برای سایر نقاط قابل الگو برداری باشد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.