مذاکره فتحی با یک دلال جنجال ساز به منظور یک خرید جدید، رئیس مجمع باشگاه استقلال را چنان برافروخته و عصبانی کرد که موضوع برکناری او بدون فوت وقت در دستور کار قرار گرفت.

قدس آنلاین: مذاکره فتحی با یک دلال جنجال ساز به منظور یک خرید جدید، رئیس مجمع باشگاه استقلال را چنان برافروخته و عصبانی کرد که موضوع برکناری او بدون فوت وقت در دستور کار قرار گرفت. البته تصمیم سلطانی فر هرگز رسانه‌ای نشد ولی نزدیکان وزارت ورزش مدعی شدند آقای وزیر برای برکناری امیرحسین فتحی به جمع‌بندی نهایی رسیده است و به محض انتخاب گزینه جانشینی مدیرعامل جدید استقلال معرفی خواهد شد.

* آقای جنجالی

البته منابع خبری نزدیک به وزارت مدعی هستند، مذاکره با مدیر برنامه جنجالی عامل اصلی برکناری فتحی نیست بلکه اشتباهات سریالی او در ماه‌های اخیر منجر به اخذ چنین تصمیم‌گیری شده است. ماجرای قطع همکاری با وینفرد شفر که هزینه سنگینی برای باشگاه به بار آورد، موضوع اختلاف شدید فتحی با خطیر که منجر به افشای ارقام قراردادهای بازیکنان شد، ماجرای جنجالی سوپرجام و شکایت به CAS، درگیری فتحی با استراماچونی بر سر امکانات اولیه، تنش کلامی شدید با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و شکاف عمیق میان پیشکسوتان و مدیریت باشگاه سلسله اتفاقاتی بود که منجر به اخذ چنین تصمیمی از سوی وزیر شده است.

در کنار این مجموعه عوامل درگیری و تنش در اردوی داخلی استقلال نیز مزید بر علت شد تا پروژه برکناری فتحی به صورت جدی تر از سوی مسئولان وزارتی دنبال شود. آخرین پلان از این درگیری‌ها و تنش‌ها عصبانیت سرمربی ایتالیایی استقلال از حضور حاشیه ساز مدیر روابط عمومی باشگاه بود که استراماچونی به فتحی پیغام داد اگر حاجیلو سر تمرینات تیم حضور داشته باشد بی‌گمان از حضور در تمرینات خودداری خواهد کرد.

*واکنش گزینه‌ها

رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش و باشگاه استقلال مدعی شدند کاظم اولیایی نخستین مدیرعامل استقلال پس از انقلاب اسلامی و علی فتح‌الله زاده رکورددار مدیریت استقلال گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان شانس انتخاب از سوی وزیر ورزش و جوانان را دارند.

اولیایی و فتح‌الله زاده به این خبر واکنش نشان دادند، اما واکنش اولیایی و فتح الله زاده کاملاً با هم متفاوت بود. اولیایی با انتقاد محسوس از شیوه مدیریتی فتحی مدعی شد هر کمکی از وی ساخته باشد دریغ نخواهد کرد، ولی فتح‌الله زاده مدعی شد تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارت ورزش و جوانان باشد هرگز اجازه نخواهد داد تا او به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شود.

این واکنش یک خطی فتح‌الله زاده با توییت مازیار ناظمی رو به‌رو شد به شکلی که وی با یارکشی مشهودی خطاب به هواداران و برخی چهره‌های شناخته شده رسانه اعلام کرد هیچ مشکلی با فتح‌الله زاده ندارد و از این به بعد هم مخالفتی نخواهد داشت چون نظر او را کسی در این ارتباط جویا نشده است.

*در انتظار تصمیم وزیر

پرسش کلیدی اینجاست که استقلال در آستانه شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر قرار است با چه شکل مدیریتی فعالیت خود را از سر بگیرد، همه نگاه‌ها به وزارت ورزش و اتاق کار آقای وزیر دوخته شده است که با تصمیم او چه کسی هدایت باشگاه استقلال را در دست خواهد گرفت، انتخابی که اگر اصولی نباشد با پیامدهای جدیدی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.