با توجه به معرفی خط Ryzen، پردازنده AMD مشتریان بیشتری در این بازار پیدا کرده است و به طور طبیعی، شرکت Ryzen در حال پیشرفت است.

لپ تاپ‌های Nitro ۵ و Swift ۳ Acer از پردازنده "AMD" استفاده می‌کنند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، AMD ممکن است قوی ترین پایه در فضای محاسبات تلفن همراه را نداشته باشد و بهترین لپ تاپ های بازی از پردازنده های اینتل (CPU) و پردازنده های گرافیکی (Nvidia (GPU پشتیبانی می کنند،

اما Acer به AMD رو آورده است تا آخرین لپ تاپ Nitro ۵ خود و نوت بوک Swift ۳ نازک و سبک را قدرت ببخشد.

با توجه به معرفی خط Ryzen، پردازنده AMD مشتریان بیشتری در این بازار پیدا کرده است و به طور طبیعی، شرکت Ryzen در حال پیشرفت است.

در حالی که پردازنده های AMD در مقایسه با همتایان خود مخصوصا در بخش موبایل، عقب مانده است، این شرکت بیشتر رو به pc  و نسخه های لپ تاپ و دستاپ آورده است.

به نظر می رسد طراحی نیترو ۵ بدون تغییر باقی می ماند

ورودی های مفید

قرار دادن پردازنده های نسل دوم Ryzen در لپ تاپ های جدید Nitro ۵ می تواند بازار بازی های میان رده ای را قوی تر کند، به خصوص از آنجا که Nitro ۵ در حال حاضر یک گزینه مطلوب است که با قرار دادن Ryzen به جایگزین خوبی برای CPU های اینتل تبدیل شده است.

پردازنده های AMD Ryzen در Acer Swift ۳ ممکن است یک معامله بزرگتر باشند، آخرین تکرار لپ تاپ نازک و نورانی که در حال اجرا بر روی اینتل است، در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب های ما برای لپ تاپ ها با توجه به ارزش بودجه و عملکرد قوی آن است.

Acer Swift ۳ جدید با یک پردازنده چهار هسته ای Ryzen ۷ ۳۷۰۰U ارائه خواهد شد، این لپ تاپ می تواند با گرافیک یکپارچه Vega ۱۰ منتشر شود که بر خلاف نمره های UserBenchmark، پیش از این از گزینه Intel HD Graphics ۶۲۰ Swift ۳ استفاده می کرد. اما، Swift ۳ همچنین می توانید گرافیک اختصاصی Radeon ۵۴۰X را برای افزایش عملکرد بهتر دریافت کند.

Acer Swift ۳

از آنجا که اجزای AMD عموما ارزان تر از اینتل هستند، Acer به نظر می رسد قیمت اقتصادی تری داشته باشد. به عنوان مثال، Swift ۳ جدید  قاب های نازکتری در اطراف صفحه نمایش ۱۴ اینچی از مدل قبلی دارد و Nitro ۵ نیز ضخامت نازکتری خواهد داشت.

قیمت گذاری و در دسترس بودن

در خاورمیانه، Nitro ۵ از ۳۳۰۰ AED  (نهصد دلار آمریکا) و Swift ۳ از ۲،۰۰۰ AED  (پانصد دلار آمریکا) شروع می شود. ما هنوز منتظر Acer هستیم تا قیمت گذاری و یا در دسترس بودن این محصولات را در مناطق دیگر اعلام کند.

این اتفاق می تواند یک پیروزی برای Acer و AMD باشد، Acer احتمالا پیشرفت هایی را در طراحی Nitro ۵ و Swift ۳ بدون افزایش قیمت خواهد داشت و AMD قدرت خود را در لپ تاپ هایی که دارای محبوبیت زیادی هستند نشان می دهد، لپ تاپ های Acer در حال حاضر دارای چهار رتبه بالا در لیست بهترین فروشندگان آمازون برای لپ تاپ ها هستند.

و در آخر از ویژگی های خوب این لپ تاپ ها می توان به عمر باتری خوب، قدرت عملکرد خوب، قیمت مناسب و رابط کاربری خوب برای کاربران اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.