سنندج- عملیات ساخت مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی جامعه معلولین سقز با ۷۰۰ متر زیربنا در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در چهار طبقه احداث می‌شود که برای ادامه مسیر نیازمند اعتبار است.

مرکز توانبخشی معلولان سقز نیازمند تامین اعتبار

به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس اداره بهزیستی سقز اظهار داشت: ساختمان کنونی جامعه توانبخشی معلولین این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و به ساختمانی جدید با امکانات و تجهیزات ویژه معلولین نیاز است که با اتمام مراحل اجرایی ساختمانی جدید این خواسته معلولین محقق میشود.

عبدالله رحیمی افزود: این ساختمان با ۷۰۰ متر زیر بنا و در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع ساخته می‌شود هزینه و اعتبارات این طرح از سوی خیرین سقزی و کمک‌های مردمی تامین شده است.

حسین لطیفی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این ساختمان بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد تاکید کرد: وضعیت ساخت این ساختمان در حال پی کنی و فنداسیون است و برای ادامه با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

وی از مردم و خیرین شهرستان سقز خواست برای تکمیل این مرکز توانبخشی و حرفه آموزی معلولین ما را کمک کنند و از مسئولین هم خواهشمندیم اعتبارات لازم را برای ادامه ساخت ساختمان معلولین سقز فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.