کرمانشاه- مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله استانی در بخش‌های مختلف با معرفی ۱۱ نفر برتر روز سه‌شنبه در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهر کرمانشاه به پایان رسید.

نفرات برتر جشنواره قصه گویی کرمانشاه معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با بیان اینکه این استان در هنر قصه گویی سرآمد و دارای پیشینه بسیار قوی در کشور است افزود: کرمانشاه در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش بزرگسالان رتبه اول، در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها رتبه دوم و در بخش مقاله ۲ مقام اول و دومی را کسب کرد که در کشور بی نظیر بود.

مهناز فتاحی با بیان اینکه در مرحله استانی این جشنواره ۸۰۰ نفر شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۴۰۰ نفر در بخش اجرای قصه حضور یافتند که از میان آنها نیز ۵۱ نفر در چهار بخش پسران و دختران (نوجوانان، زنان و مردان (بزرگسالان)، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و ۲ بخش ۹۰ ثانیه ای قصه من و قصه شهر من برای شرکت نهایی در بیست و دومین جشنواره بین المللی استان انتخاب شدند.

فتاحی در ادامه گفت: افراد برگزیده قصه گویی استان طی سه روز گذشته قصه های خود را روی صحن اجرا و برای هیات داوران بازگو کردند که در نهایت هیات داوران از میان آنها ۱۱ نفر برتر در بخش های مختلف را برای اعزام به بخش منطقه ای این جشنواره انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از برگزیده شدن در مرحله منطقه ای به مرحله بین المللی که کشوری است راه خواهند یافت که امیدواریم کرمانشاه مانند سال های گذشته امسال نیز با دست پر به مسابقات قصه گویی راه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.