رسول صدرعاملی در نشست خبری فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در مشهد گفت:نیت من از ساخت فیلم سال دوم دانشکده من احترام به مخاطب بود

نیت من از ساخت فیلم "سال دوم دانشکده من" احترام به مخاطب  بود

به گزارش قدس آنلاین رسول صدر عاملی در نشست خبری فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در مشهد گفت:نیت من از ساخت فیلم سال دوم دانشکده من احترام به مخاطب در قالب قصه ای برای جوانان بود.
وی افزود: در این فیلم قصد چرخش دوربین نداشتیم، برخی از فیلم ها یا سیاسی هستند یا کمیک هستند اما سال دوم دانشکده من به زندگی انسان می‌پردازد و به این خاطر فیلم سختی برای من بود.
این کارگردان سینما افزود: این فیلم بعد از تماشا شدن تماشاگر با آن ارتباط برقرار کرده و او را به فکر وا می‌دارد.

وی اضافه کرد: امروزه سینمای اجتماعی با فیلم‌های متعدد توسعه پیدا کرده، دوست داشتم از سینمای اجتماعی به سینمای انسانی بروم و فیلم را در حوزه سینمای انسانی بسازم.

مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» درباره نمایش این فیلم در سینماهای کشور گفت:  از ابتدای اکران، ۵۵ سینما این فیلم را اکران کردند اما اکنون بیش از ۹۰ سینما اکران این فیلم را دارند.

وی تأکید کرد: مجوز اکران این فیلم را قبل از جشنواره فیلم فجر سال گذشته دریافت کردیم، اما چون قصد داشتیم در جشنواره فیلم فجر آن را اکران کنیم، این فیلم را از این هفته اکران کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.