مسئول اعزام مداحان و سخنرانان خواهر به پیاده‌روی اربعین از اعزام بیش از یکصد نفر از مبلغین خواهر به مراسم اربعین امسال در عراف خبر داد.

اعزام بیش از یکصد نفر از مبلغین خواهر به مراسم اربعین امسال

قدس آنلاین؛ ه گزارش ستاد خبری فضای مجازی ستاد اربعین، مسئول اعزام مداحان و سخنرانان خواهر به پیاده‌روی اربعین از اعزام بیش از یکصد نفر از مبلغین خواهر به مراسم اربعین امسال در عراق خبر داد.

مینو اصلانی اظهار داشت: مجالس و موکب‌های ویژه خواهران افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع باعث شد ضمن توجه به این مساله، از سخنرانان تراز اول کشور برای حضور در مراسمات مختلف دعوت کنیم و کسانی همانند خانم دکتر علاسوند، دکتر طاهره همیز و بیش از یکصد سخنران کشورمان در موکب‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: همچنین ما امسال مربیان کودک و گروه تواشیح خواهران هم داشتیم که در نجف، بین راه و کربلا بین مردم حاضر شده و به شدت هم مورد استقبال واقع شدند که امیدواریم در سال‌های بعد بتوانیم این گروه‌ها و سخنرانان را افزایش دهیم.

اصلانی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین ظرفیت بی‌نظیری برای ارتباط دو ملت در جهان است و باید به هر شکل ممکن در تقویت آن بکوشیم و از ظرفیت‌های فکری و حرکتی زنان در این زمینه بسیار می‌توان استفاده کرد چرا که نقش مهمی در شکل دهی ارتباطات اجتماعی دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.