۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 674643

کارشناس مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه با اشاره به اینکه تا برطرف شدن مشکل دستگاه‌های تصفیه آب، تنها استخر تربت حیدریه تعطیل است، گفت: رفع نقص این دستگاه‌ها حداقل ۳ میلیارد ریال هزینه دارد.

تنها استخر تربت حیدریه تعطیل است

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه  گفت: به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر رعایت نکردن نکات بهداشتی و بعد از چند بار تذکر، در نهایت استخر امیرالمونین(ع) این شهرستان با توجه به اینکه این استخر در مالکیت آموزش و پرورش است، به دستور مقام قضایی مهر و موم شد.

بهمن پورخسروانی افزود: کارشناسان براساس آزمایشی که روی آب استخر انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند و تا برطرف شدن مشکل دستگاه‌های تصفیه آب، استخر تعطیل است.

وی بیان کرد: علت پلمپ استخر نقص فنی و مشکلات تاسیسات بوده، همچنین، با توجه به اینکه قدمت استخر زیاد است، با تعویض یکسری از لوله‌ها نواقص و مشکلات برطرف می‌شود.

کارشناس مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: اصلاح نقص فنی تنها استخر سرپوشیده به حداقل ۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و تا دو هفته آینده مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.