مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از نجات ۱۱ نفر توسط گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی در پی وقوع آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه مسکونی در منطقه طبرسی شهر مشهد خبر داد.

نجات ۱۱ نفر در پی آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، آتشپاد دوم امیر عزیزی با بیان این مطلب گفت: شامگاه روز سه‌شنبه، بیست‌وسوم مهرماه ۹۸، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی‌بر وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۸ را به محل حادثه در بولوار دوم طبرسی اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، افزود: آتش‌نشانان و نجاتگران به محض حضور در محل مشاهده کردند، حریق در طبقه دوم آپارتمان سه طبقه مسکونی رخ داده و تعدادی از افراد نیز در طبقات کانون حریق و طبقات بالایی این آپارتمان گرفتار شده‌اند که نیروهای امدادی بلافاصله ضمن نجات ۱۱ نفر از ساکنین، این حریق را مهار و از سرایت آتش به طبقات دیگر و منازل مجاور جلوگیری کردند.

شایان ذکر است؛ علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از پاکسازی کامل محل آتش‌سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاههای خود مراجعه کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.