فرماندار شهرستان مشهد گفت: در حوزه امنیت زائران و ارائه خدمات به آنها در دهه آخر صفر ،همه امکانات و دستگاه ها بسیج شده اند و هیچ نگرانی و دغدغه ای در این باره وجود ندارد.

بسیج همه امکانات در راستای  ارائه خدمات شایسته به زائران دهه آخر صفر /مردم میزبانی خوبی از مهمانان امام رضا خواهند داشت

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اگرچه امسال اولین فرصت میزبانی از زائران امام رضا(ع) در دهه آخر  صفر در شهر مقدس  مشهد به عنوان فرماندار است اما مشابه این میزبانی از زائران در مناسبت های خاص را در شهر مقدس قم نیز انجام داده ام.

وی تصریح کرد: خدمت کردن به زائران امام رضا(ع) برای ما به عنوان مسئول و مردم شهر مقدس مشهد به عنوان مجاور، افتخاری بزرگ و یک وظیفه است لذا باید با همراهی و همکاری همه دستگاه های متولی و مردم  بهترین میزبانی را از زائران  در دهه پایانی ماه صفر امسال به عمل‌آوریم.

هاشمی اضافه کرد: ستاد تسهیلات سفر شهرستان مشهد برای میزبانی شایسته از زائران در دهه آخر صفر تاکنون چند بار تشکیل جلسه داده است و تمام دستگاه های شهرستان در آمادگی کامل برای میزبانی از زائران قرار دارند و هماهنگی های لازم بین ادارات مرتبط با حوزه خدمات‌ رسانی به زائران از جمله دستگاه های خدماتی، انتظامی، امنیتی ، بهداشت و درمان برگزار شده است اما از مردم نیز انتظار همراهی و همدلی در جهت میزبانی شایسته از زائران را داریم تا زائران رضوی که گاهی اوقات برای اولین بار به زیارت امام هشتم تشرف پیدا می کنند و مهمان شهر مشهد  هستند با خاطره‌ای خوش به محل سکونتشان برگردند.  

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود: حتی به مدیران دستگاه های مختلف شهرستان مشهد تاکید ویژه صورت گرفته است که از هرگونه مرخصی در این ایام اجتناب کنند و اگر بنا به ضرورت های خاص  و ویژه قصد رفتن به مرخصی را داشتند حتما جانشین خود را به ستاد تسهیلات سفر شهرستان معرفی کنند.

هاشمی با بیان اینکه هیچ نگرانی و کمبودی در ارائه خدمات به زائران در دهه اخر صفر در شهر مشهد وجود ندارد، بیان داشت:  جلسه شورای تامین شهرستان نیز برگزار شده است و در حوزه امنیت زائران و ارائه خدمات به آنها همه امکانات و دستگاه ها بسیج شده اند و هیچ دغدغه ای در این باره وجود ندارد.

فرماندار شهرستان مشهد تصریح کرد: همچنین به جهت مشکلات ترافیکی که در این ایام و خصوصا در  خیابان های منتهی به حرم مطهر ایجاد می شود نیز طرح های ترافیکی در نظر گرفته شده است که از شهروندان و همچنین زائران انتظار همراهی داشته و توصیه می کنیم که در ایام دهه پایانی ماه صفر بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی  که بازه زمانی خدمت رسانی آنها در دهه آخر صفر افزایش پیدا خواهد کرد استفاده کنند. 

وی ادامه داد: از همه دوستداران اهل بیت برای حضور در مراسم عزاداری دهه اخر صفر در شهر مقدس مشهد الرضا دعوت می کنیم و این اطمینان را به انها می دهیم که با خاطر آسوده در این شهر به ارائه مراسم عزاداری و سوگواری بپردازند.

هاشمی اظهار کرد: همچنین تقاضای ما از مجاوران و مردم شهرمقدس مشهد نیز این است که همکاری لازم رابرای استقبال و خدمت رسانی به زائران داشته باشند و اولویت در استفاده از خدمات را به میهمانان امام رضا (ع) اختصاص دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.