موتورولا در تاریخ ۲۴ اکتبر برای معرفی Moto G۸ Plus اقدام به برگزاری رویدادی در برزیل خواهد کرد.

مشخصات کامل و رندرهای Moto G۸ Plus پیش از عرضه لو رفت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه فوریه ، موتورولا سری گوشی های هوشمند Moto G۷ را راه اندازی کرده بود، گزارش تازه ای در مورد Winfuture.de نشان می دهد که این شرکت متعلق به Lenovo در تاریخ ۲۴ اکتبر برای معرفی Moto G۸ Plus اقدام به برگزاری رویدادی در برزیل خواهد کرد. هنوز تأیید رسمی در مورد آن از موتورولا برزیل در دست نیست و این نشریه همچنین مشخصات و رندرهای Moto G۸ Plus را فاش کرده است.

مشخصات و ویژگی های شایعه شده Moto G۸ Plus

براساس این انتشار ، Moto G۸ Plus با شماره مدل XT۲۰۱۹ از نمایشگری بهره گرفته شده است که دارای یک شکاف قطره ای مانند مدل قبلی خود یعنی Moto G۷ Plus است، پنل IPS LCD ۶.۳ اینچی این گوشی دارای ۱،۰۸۰ x ۲،۲۸۰ پیکسل با وضوح کامل HD + و نسبت ابعاد ۱۹: ۹ است.

در قسمت جلوی آن دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی قرار دارد، یک بلندگو را می توان در بالای سطح نمایشگر مشاهده کرد، چانه دستگاه ضخیم است ، اما شامل مارک موتورولا نیست که در نسخه قبلی دیده شده است.

Moto G۸ Plus توسط تراشه Snapdragon ۶۶۵ با سرعت ۲.۰GHz تنظیم شده است و ۴ گیگابایت رم برای عملکرد بهتر دستگاه دارد، پیش بینی می شود این گوشی هوشمند در گزینه های ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قرار بگیرد و می تواند یک شکاف اختصاصی برای اضافه کردن کارت microSD داشته باشد.

گوشی دارای Android ۹ Pie است و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که با فناوری شارژ سریع موتورولا  TurboPower همراه است در آن کار شده است.

یک سیستم دوربین سه گانه را می توان در گوشه سمت چپ بالای Moto G۸ Plus مشاهده کرد، پس از آن ماژول فوکوس خودکار لیزری و فلش LED قرار دارد.

تنظیم دوربین سه گانه از لنزهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، دوربین اکشن ۱۱۷ درجه ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی برخوردار است، آرم این شرکت که در قسمت عقب دستگاه قرار دارد با حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

در بخش اتصالات ، Moto G۸ Plus از سیم کارت دوگانه ، ۴G VoLTE ، وای فای دو باند ، بلوتوث ۵.۰ ، USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری پشتیبانی می کند. بسته به منطقه ، این گوشی با اتصال NFC نیز عرضه می‌شود.

پنل پشتی این گوشی هوشمند از پلاستیک ساخته شده است، ضخامت آن ۹.۱ میلی متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است، همانطور که در رندرهای بالا نشان داده شده است ، G۸ Plus در نسخه های رنگی آبی و قرمز عرضه می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن Moto G۸ Plus

این گزارش ادعا می‌کند که موتورولا موتو جی ۸ پلاس به زودی پس از عرضه در برزیل به سایر بازارهای جهان می‌رود، قیمت گذاری و در دسترس بودن گوشی همچنان مشخص نیست و امیدواریم این گوشی هوشمند به بازار داخلی نیز راه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.