همدان _استاندار همدان در جمع فرماندهان انتظامی استان همدان گفت: طبق شاخص‌های ارائه شده در کشور، همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است.

همدان از امن ترین استان های کشور است
به گزارش قدس آنلاین سید سعید شاهرخی استاندار همدان صبح  چهارشنبه در جمع فرماندهان انتطامی استان همدان با بیان اینکه این استان در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات پیش رو است اظهار کرد: امید می رود با تلاش مجموعه استان به ویژه عوامل انتظامی شاهد انتخابات خوب، پرشور و امنی باشیم.
شاهرخی اظهار داشت: همدان به برکت همدلی و هم افزایی مسئولان بر روی ریل توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته است و طرح های بزرگ هم اینک در این استان در حال اجرا است که با همراهی نیروهای انتظامی به عنوان تکیه گاه این طرح هارا پیش می بریم.
 وی بیان کرد: امنیت یکی از اساسی ترین و اولین نیاز جامعه و بشر است و لازمه پیشبرد روال عادی زندگی وجود امنیت اجتماعی است.
شاهرخی اضافه کرد: نقش ناجا در ایجاد بستر لازم برای نظم، امنیت و آرامش محوری است و وجود ناجا این آرامش، امنیت و آسایش را در جامعه ایجاد می کندو مردم در سایه این امنیت روال عادی زندگی را طی می کنند. 
وی با عنوان اینکه خدمت به مردم فرصتی است که خداوند برای پرسنل انتظامی فراهم کرده است افزود: طبق شاخص های ارایه شده، همدان یکی از امن ترین استان های کشور است. 

شاهرخی ادامه داد: بالا بودن شمار طرح های حوزه راه و راه سازی،توسعه راه آهن، افزایش پروازها از فرودگاه همدان، بهبود وضعیت صنعت با هدف افزایش سرانه درآمد و اشتغال از جمله برنامه های و مزیت های این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.