۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 674763

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری خراسان رضوی باتکذیب خبرتعطیلی ترمینال مشهد، گفت: با توجه به اعزام۹۰۰دستگاه اتوبوس از استان به مرزها، ترمینال مشهد تعطیل نیست و در حال فعالیت است.

ترمینال مشهد تعطیل نیست

به گزارش قدس آنلاین، جواد وحدتی‌فرد اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر زائران کربلای معلی از روز یکشنبه ۲۸ مهرماه سبک‌تر و رو به اتمام خواهد بود، لذا تصمیمی در سطح کشور گرفته شده تا تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به زائران کمک‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری‌ خود در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مهرماه خودداری کنند، تصریح کرد: موج برگشت زائران از فردا پنج‌شنبه ۲۵ مهرماه شروع می‌شود و سیل عظیم جمعیت قصد برگشت از عراق به کشورمان را دارند.

وحدتی‌فر با تأکید بر اینکه تقاضای سفر در روزهای پنج‌شنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه از مرزها به داخل کشور افزایش خواهد داشت، ابراز کرد: اگر کشور همت نکند، این زائران نمی‌توانند بازگردند؛ چون در مرزها آنقدر ناوگان وجود ندارد که به زائران کمک‌رسانی کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از خراسان رضوی به مرزها برای کمک به برگشت زائران اعزام شده است، افزود: تقریبا نیمی از اتوبوس‌های فعال برای کمک به مرزها اعزام شده است ولی ترمینال مشهد تعطیل نیست و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود تا یکشنبه ۲۸ مهرماه موج برگشت زائران شکسته شود، گفت: از دوشنبه وضعیت بهتر می‌شود لذا از مردم می‌خواهیم اگر سفر ضروری دارند لزوما از سایر روش‌های حمل و نقل استفاده کنند. امیدوارم که مردم از این قضیه استقبال کنند و اجازه دهند ناوگان حمل و نقل در خدمت زائران امام حسین(ع) باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.