فرماندار قوچان با اشاره به اینکه از سال گذشته طرح‌های مختلفی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان اجرا شده است، گفت: برای کاهش بیکاری در قوچان تشکیل صندوق تسهیلات اشتغال خرد و تعیین معین‌های اقتصادی از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

 برای کاهش بیکاری در قوچان صندوق تسهیلات اشتغال خرد تشکیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار قوچان  با اشاره به اینکه از سال گذشته طرح‌های مختلفی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان اجرا شده است، گفت: برای کاهش بیکاری در قوچان تشکیل صندوق تسهیلات اشتغال خرد و تعیین معین‌های اقتصادی از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

هادی رجایی‌نیا با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال اجتماع محور یکی از اهداف ایجاد شغل در قوچان طی یک سال و نیم اخیر بوده است، متذکر شد: در این هدف ایجاد اشتغال خرد، محور اقدامات فرمانداری و دستگاه‌های اقتصادی مرتبط در این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال خرد در قوچان با محوریت در نظر گرفتن قابلیت‌های روستاها و توابع این شهرستان بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵ صندوق تسهیلات اشتغال خرد در روستاها و محلات مورد نیاز قوچان تشکیل شده که به خانواده‌ها و جوانانی که مشاغل خرد ایجاد کرده‌اند تسهیلات ارائه کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.