مدیران باشگاه استقلال در فصول اخیر آن قدر به بازیکنان و مربیان خود مقروضند که حسابش از دست خارج شده است.

حمیدرضا عرب/

 مدیران باشگاه استقلال در فصول اخیر آن قدر به بازیکنان و مربیان خود مقروضند که حسابش از دست خارج شده. در حالی که مدیران منصوب از سوی وزارت ورزش پی درپی بدهی به بار می‌آورند اما تصمیم گیران این باشگاه همواره در تلاشند تا مدیران سال‌های دور را عامل اصلی این وضعیت معرفی کنند. تلاش بیهوده‌ای که با شکایت‌های اخیر برخی بازیکنان به نقطه روشنی نرسیده است.

به تازگی چهار بازیکن خارجی به نام‌های جبارف، پادووانی، رابسون جانواریو و بویان علیه استقلال طرح شکایت کرده اند. بازیکنانی که در زمان مدیریت افتخاری به عضویت باشگاه استقلال درآمدند. شکایت این چهار بازیکن به ۵۵۰ هزار دلار می‌رسد اما این پایان ماجرای شکایت‌ها نیست و به زودی پرونده‌های تازه ای علیه باشگاه استقلال به جریان خواهد افتاد.

وینفرد شفر به تازگی از طریق وکیل خود خواستار دریافت مطالبات گذشته شده است. شفر در شرایطی پیگیر مطالبات خود از باشگاه استقلال است که امیرحسین فتحی گفته بود این مربی با باشگاه استقلال تسویه حساب کرده و هیچ مشکلی در میان نیست اما مصاحبه اخیر شفر با رسانه‌های اماراتی که تمام قد به مملکتمان توهین کرده بود نشان می‌دهد که سرمربی سابق استقلال در پی یک انتقام گیری سخت است و می‌خواهد باشگاه را با مشکلاتی مواجه کند. به موازات این شکایت که به زودی به دست مدیران استقلال خواهد رسید، باید پرونده‌های دیگر نیز حل و فصل شود. مهدی رحمتی، دروازه بان کنونی شهرخودرو هنوز از باشگاه استقلال طلب دارد و بارها به شکل مسالمت آمیز از مدیران این باشگاه خواست تا طلبش پرداخت شود اما اقدامی در این راستا نشده تا رحمتی هم وارد این ماجرا شود و از طریق مدیر برنامه اش به دنبال دریافت مطالبات باقی مانده باشد. رحمتی درشرایطی مبالغ قابل توجهی از قرارداد سابق خود با باشگاه استقلال را دریافت نکرده که درماه‌های پایانی دوران حضورش در این باشگاه رفتار خوبی از سوی مدیران نمی‌دید با این حال رحمتی صبر کرد تا شاید مدیران استقلال دستمزد باقی مانده اش را بدون طرح شکایت پرداخت کنند که هنوز این اتفاق رخ نداده و رحمتی نیز قصد دارد به مانند چندین شاکی دیگر حقش را از طرق قانونی بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.