یزد- رئیس سازمان حج وزیارت استان یزد گفت : آمار زائرین اربعین حسینی که برای شرکت در پیاده روی اربعین سال جاری در سامانه سماح ثبت نام کرده اند از مرز ۶۵هزارنفر گذشت .

آمار زائرین یزدی از مرز ۶۵هزارنفر گذشت

علی اصغر شریفی درگفتگو باخبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبر اظهارداشت: برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین امسال  تاکنون بیش از ۶۵ هزار یزدی در سامانه  سماح ثبت نام نویسی کرده که این تعداد از افراد در قالب ۳۳هزارو ۹۰۳ گروه که قصد تشرف به نجف اشرف و کربلای معلی را داشتند ثبت نام کرده اند.

 وی افزود: برای شرکت در پیاده روی اربعین سال جاری استقبال آقایان بیشتربوده و بر اساس آمار ارائه شده توسط سامانه سماح تاکنون بیش از  ۴۲ هزار از اقایان در این سامانه ثبت نام کرده اند و در برابرهم بیش از۲۰ هزار نفر از بانوان هم در این سامانه ثبت نام کرده اند.

شریفی تصریح کرد: همراه داشتن گذر نامه از ضروریات این سفر معنوی هست و تمام زائرین برای داشتن یک سفر ایمن و خاطره ای زیبا از این همایش معنوی باید جوانب احتیاط و ایمنی را رعایت کرده وبرای و شرکت در این پیاده روی افراد حتما باید به مراجعه به سایت سماح به نشانی www. Samah.haj.ir  ثبت نام کرده و با رعایت تمامی جوانب عازم این سفر معنوی شوند .

وی افزود : ثبت نام درسامانه سماح به منظور شرکت در پیاده روی اربعین  محدودیت زمانی ندارد و ثبت نام همچنان ادامه دارد و روند نام نویسی از زائرین یک روز قبل ازمراسم معنوی اربعین ادامه دارد و زائران سعی کنند  در حدامکان  از سفرهای انفرادی  عازم این مراسم نشوند و در قالب کاروان های مجوزدارعازم این سفر معنوی شوند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.