ایلام- قاسم سلیمانی دشتکی گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از زائران و مسافران، از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.

تردد بیش سه میلیون و ۳۰۰ هزار زائر از مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین؛ وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد زائران، تردد از مرز مهران را بر دیگر مرزها ترجیح داده اند، اظهار داشت: امنیت پایدار، نزدیکی مرز مهران، برداشتن ویزا و ایجاد زیرساخت های مناسب و موثر؛ در افزایش حجم زائران در سالجاری بسیار تاثیرگذار بوده است.

سلیمانی بااشاره به اینکه در سنوات گذشته تلاش های ارزشمندی برای ایجاد زیرساخت ها و تسهیل در تردد زوار صورت گرفته است، یادآور شد: در سالجاری؛ اتحاد، همدلی، همراهی و همکاری بسیار خوبی بین همه نیروهای مردمی، اجرایی، اداری، خدماتی، امدادی، امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، مرزبانی، سپاه و بسیج؛ برای برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی در سطح استان حاکم بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه امسال زائران برنامه و زمان سفر خود را به درستی مدیریت کرده اند، خاطرنشان ساخت: هم اکنون در سطح راه های مواصلاتی استان بویژه مرز مهران، ترافیک روان حاکم است و همه مجموعه ها همچنان برای ارائه خدمات، پای کار هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تا آخرین روز بازگشت زوار اربعین حسینی، در خدمت آنان خواهیم بود، تصریح کرد: خدمتگزاری به زائران حضرت سیدالشهداء(ع) سعادتی بسیار بزرگ و افتخاری بس ارزشمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.