قزوین_ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین دایر می شود.

 نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین دایر می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد : نمایشگاه های فوق از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ مهر ماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : نود و شش تولید کننده و فعال در حوزه های گل و گیاه ،گل های زینتی و آپارتمانی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا از استان های تهران، قزوین، البرز، مرکزی، مازندران، همدان،کرمانشاه، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، یزد، کردستان، اصفهان، اردبیل و فارس محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گیاهان به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان،برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان  در امر گل و گیاه ، سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حاجی محمدی در پایان افزود : نمایشگاه گل و گیاه ، همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای  بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) ،  جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.