سمنان- رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: راه حل رفع فشارهای خارجی با توجه به برخورداری ایران اسلامی از ظرفیت و منابع قابل توجه را باید در داخل کشور جستجو کرد.

همبستگی مشکلات کشور را برطرف می کند

به گزارش قدس آنلاین؛ محمود واعظی روز پنجشنبه در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه گرمسار افزود: مشکلات کشور در سال ۹۷ قابل توجه بود اما در سالجاری این دغدغه‌ها به مراتب کمتر شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ استان کشور در ابتدای فروردین امسال درگیر سیل بود گفت: با وجود مشکلات اما بلایای طبیعی منشاء همبستگی شد و این وحدت در تمام بخش‌ها شکل گرفت. 

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: برخی از طبقه متوسط و پایین جامعه اکنون مشکل اقتصادی دارند اما این مشکلات نسبت به آن چه که دشمن پیش‌بینی می کرد، کمتر است.

وی اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی اکنون به مراتب نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و در سازمان ملل متحد سران کشورهای مختلف به دلیل عزت ایران به دیدار رئیس جمهوری می‌آمدند.

واعظی در ادامه سخنانش با تاکید بر این که با همبستگی می توان مشکلات کشور را برطرف کرد گفت: دشمنان تلاش کردند که ما نتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم اما این کار را می‌کنیم و هنوز هم نمی دانند که ایران چگونه نفت می‌فروشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: ایران را برای واردات مواد اولیه برای تولید کالا تحریم کردند اما با اتکای توان داخلی و ورود نخبگان بخشی از این مواد در کشور تولید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.