قزوین_ جانشین مسئول موکب خادمان مهدی(عج) گفت: انرژی خادمان زائرین اربعین نشات گرفته از توجه سیدالشهداست و اهل بیت(ع) است که باعث شده خستگی ناپذیر فعالیت کنند.

خدمت‌رسانی به زوار به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد/ ارائه خدمات مشاوره‌ای به زائران حسینی

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی ستادمردمی اربعین استان قزوین، مصطفی خورشیدی با بیان اینکه موکب خادمان مهدی(عج) سه سال است که در اربعین فعالیت می‌کند، اظهار کرد: هر سال به مدت ۱۵شب خدمات اسکان داریم و امسال با توجه به ادغام چندین موکب نیز هماهنگی توزیع غذا و فعالیت‌های فرهنگی از قبیل اقامه نماز، سخنرانی و مرکز مشاوره خانواده توسط کارشناسان حوزه علمیه توسط هیئت خادمان انجام می‌شود.

وی افزود: هماهنگی اسکان زائرین در سه طبقه توسط خادمان موکب خادمان مهدی انجام می‌گیرد به طوری که ۵۰خادم آقا و خانم فعالیت می‌کند.

خادم موکب خادمان مهدی(عج) بیان کرد: حجم کاری و خدمات امسال با توجه به افزایش میزان زائرین نیز نسبت به سال‌های قبل متفاوت است.

خورشیدی اضافه کرد: سه وعده کامل غذایی هم در این موکب به زائرین ارائه می‌شود و تمامی خادمان از پیر و جوان بدون هیچ نوع خستگی شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انرژی خادمان زائرین اربعین نشات گرفته از توجه سیدالشهدا و اهل بیت(ع) است که باعث شده خستگی ناپذیر فعالیت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.