رئیس اداره علوم قرآنی از برگزاری محفل قرآنی «کرسی تلاوت، در جوار عترت» همزمان با شام اربعین و آغاز دهه آخر صفر خبر داد.

حرم رضوی در شب اربعین حسینی میزبان محفل قرآنی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع  گفت: این محفل قرآنی در شب اربعین حسینی و همزمان با آغاز ایام دهه آخر صفر با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی بعد از نماز مغرب و عشاء در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این محفل نورانی علیرضا رضایی، حمید صفدری و علی اکبر خراسانی از قاریان ممتاز و برتر آستان قدس رضوی آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت می‌کنند.
شجاع تصریح کرد: اجرای برنامه «حُسن حفظ» توسط سید علی مومنیان حافظ کل قرآن کریم و اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه تواشیح «ولیعصر» از دیگر برنامه‌های محفل قرآنی حرم مطهر رضوی در شام اربعین حسینی است.
وی یادآور شد: محفل قرآنی «کرسی تلاوت در جوار عترت» حرم مطهر رضوی از شام اربعین حسینی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد آغاز می‌شود و تا شام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره علوم قرآنی در ادامه به برگزاری محافل قرآنی ویژه بانوان همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: در آستانه اربعین حسینی محفل قرآنی بانوان با عنوان «ام ابیها» روز جمعه بیست و ششم مهرماه در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: قاریان این محفل قرآنی خانم‌ها مریم صاحب‌دیوانی، قدسیه موسوی و زهرا عبداللهی هستند و خانم قدسیه موسوی سخنران و کارشناس قرآنی حرم مطهر رضوی نیز در این محفل به تفسیر آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.