مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کشوری جام '"مهرگان شاندیز" روز جمعه در مشهد و شاندیز برگزار شد.

مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در این مسابقات ۱۲۰ دوچرخه سوار از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس و گلستان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و در دو بخش کورسی و کوهستان با هم رقابت کردند.

مجید روح‌پرور افزود: دوچرخه سواران مسیر میدان بسیج مشهد به سمت شاندیز را به طول ۳۵ کیلومتر رکاب زدند که در پایان به پنج نفر نخست هر بخش جوایز نقدی اهدا شد.

وی ادامه داد: در رده بزرگسالان بخش کورسی، کیوان رکانی از مشهد به مقام نخست دست یافت، امیررضا شهریاری از تبریز دوم شد و مهدی روزبهانه از مشهد مقام سوم را کسب کرد و سجاد دولتمند و کمال راضی از مشهد نیز چهارم و پنجم شدند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در رده جوانان این بخش امیر حسین محمدی، سینا غلامی، محمد مبین ضرابی و محمد هادی اسحاقی از مشهد اول تا چهارم شدند و محمد رضا زارع از بیرجند مقام پنجم را کسب کرد.

روح‌پرور افزود: در رده بزرگسالان و در رشته کوهستان هم فرزاد خدایاری از شیراز بر سکوی نخست ایستاد، پرویز مردانی از تبریز دوم شد و امین الله نارویی از زاهدان مقام سوم را به دست آورد و  علیرضا جباری و علی سالار از مشهد هم چهارم و پنجم شدند.

وی ادامه داد: در رده‌ جوانان کوهستان هم بنیامین فنایی، حسن دهقان، امین تیموری، سعید حسین پور و سید محمدرضا میریزدی همگی از مشهد به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: به نفر نخست هر بخش ۲۰ میلیون، نفر دوم ۱۰ میلیون، نفر سوم پنج میلیون، نفر چهارم سه میلیون و نفر پنجم دو میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.