مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز (۲۷ مهر) گفت: دمای هوا در برخی مناطق کشور تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

 به گزارش قدس آنلاین  صادق ضیائیان ا اظهار کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی در ادامه گفت: از اواخر وقت امروز (۲۷ مهر ماه) با فعالیت سامانه جدید بارشی ابتدا بارندگی به شکل خفیف در برخی مناطق شمال غرب آغاز می‌شود. با توجه به عبور متناوب امواج این سامانه از فردا (۲۸ مهرماه) تا روزهای پایانی هفته ضمن تشدید فعالیت این سامانه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی را در برمی‌گیرد.
به گفته ضیائیان از فردا (۲۸ مهر) تا روزهای پایانی هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مهر) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و گاهی افزایش باد با احتمال بارش پراکنده و حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد و طی پس‌فردا (۲۹ مهر) نیز نیمه ابری همراه با افزایش ابر و گاهی افزایش باد با کمینه و بیشینه دمای ۱۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.