گرگان - هفته هفتم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه آق‌قلا با شرکت ۵۹ راس اسب در شش دور به مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

هفته هفتم مسابقات کورس پائیزه آق قلا برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین؛ در پایان این هفته از رقابتها ۱۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی به چابکسوران، مالکان و مربیان اسب‌های اول تا چهارم دورهای ۶ گانه پرداخت شد.

در دور اول اسب‌های نژاد ترکمن سه ساله در هندیکپ کلاس پنج برای مسافت هزار متر وارد دپار شدند که محمدامین توماج با اسب ارث گتیر قهرمان شد و طاهر گوگ نژاد با اسب بیارامین و مهرداد خوجملی با اسب آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون دو ساله در مسافت هزار متر با هم کورس گذاشتند که محمد خوجملی با اسب سیمبر سیتی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت  و طاهر گوگ نژاد با اسب هلن روشن و آرمین آق آتابای با اسب مسافر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج برای  مسافت هزار و ۲۰۰ متر وارد دپار شدند که عبدالحلیم قبادی با اسب بیوتی آرچ قهرمان  شد و جواد آچاک با اسب نواهج و مهران عطا با اسب دلهیج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که قربان محمد اودک با اسب می هان زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و عبدالحلیم قبادی با اسب رگنار و آرمین آق آتابای با اسب تکنو دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب هاکتان قهرمان شد و مبین قلرعطا با اسب آدر و عبدالحلیم قبادی با اسب وروجک گمیشان به عنوان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکاپ کلاس پنج برای مسافت هزار و ۲۰۰ متر وارد دپار شدند که عبدالحلیم قبادی با اسب جان بابا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و قربان محمد اودک با اسب جنی ناز و آرمین آق آتابای با اسب سوژه دوم و سوم شدند.

هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا جمعه سوم آبان ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.