اهواز - رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز چذابه خوزستان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران تا دوشنبه ادامه می‌یابد، گفت: با توجه به ازدحام و خستگی، شاهد تصادفات رانندگی در مسیرهای تردد هستیم که به زائران توصیه می‌کنیم در محل‌های تدارک دیده شده استراحت کنند.

خدمات رسانی به زائران تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان  گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه تا دوشنبه ادامه می یابد و در صورت نیاز این زمان تمدید می شود.

علی‌حسین حسین زاده  با اشاره به تصادفات رانندگی که در روزهای اخیر در مسیر زائران رخ داده و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شده  اظهار کرد: این تصادفات اغلب به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است، بر همین اساس به زائران توصیه می شود برای بازگشت شتاب نکنند و در محل‌هایی که برای استراحت آنها تدارک دیده شده توقف و استراحت کنند.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز چذابه خوزستان با اشاره به افزایش تدریجی بازگشت زائران افزود: روز جمعه تا ساعت ۲۴ بیش از ۳۱ هزار نفر از زائران از مرز چذابه به کشور وارد شده اند و روز شنبه نیز تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه نیز بیش از ۱۲ هزار زائر از این مرز به کشور بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.