خوزستان- در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و ماموران یگان ویژه در عملیاتی مشترک زنی که تعداد۹۶دستگاه تلفن همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بودند، شناسایی و هنگام ورود به کشوردستگیر کردند.

سارق تلفن های همراه زائران در خوزستان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین؛  فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک زن سارق با ۹۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش فرماندهی انتظامی استان خوزستان سردار حیدر عباس زاده،ماموران پلیس در بازرسی از وسایل این زن، گوشی‌های تلفن همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده بود و قصد فروش آنها را در کشور داشت، کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم سابقه ۳۰ فقره سرقت را در پرونده خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای برقرای امنیت زائران با بکارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم را اندیشیده  است، ما اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده همه مالباختگانی که در کشور عراق توسط هدف سرقت این خانم قرار گرفته اند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی گوشی های تلفن همراهشان به آنان تحویل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.