البرز- رییس هیئت کاراته استان البرز از کسب عنوان نخست تیم نوجوانان این استان در مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای خبرداد.

قهرمانی نوجوانان البرز در مسابقات بین المللی کاراته

محمد اکرمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:بین المللی سبک شوتوکان ریوبوکای، در دو بخش بانوان وآقایان به مدت ۳ روز و در پایان هفته گذشته با شرکت ۵۰۰ کاراته کا در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از کشور ایران، ارمنستان، گرجستان، افغانستان و پاکستان و استان های البرز، تهران، توابع تهران، کرمان، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوری، اصفهان و فارس به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رییس هیئت کاراته استان البرز به نتایج نهایی این مسابقات اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان ایران، افغانستان وپاکستان در جایگاه نخست جای گرفتند، دررده سنی زیر ۱۴ سال توابع تهران، کرمان وزنجان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند ودر رده سنی بالای ۱۴ سال البرز، خوزستان و گیلات حائز عناوین برتر شدند.

وی در پایان گفت: دررده بندی بین الملل نیز تیم کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های ارمنستان  و افغانستان به ترتیب دوم وسوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.