سخنگوی جمعیت خدمت‌گزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان این که هر زائر پیاده امام رضا(ع) با پرداخت ۲ هزار تومان بیمه می‌شود، گفت: تاکنون ۵۰ هزار زائر پیاده توسط مدیران کاروان‌ها بیمه شدند.

۵۰ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) توسط مدیران کاروان‌ها بیمه شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضایی کرد: با پیگیری‌های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمت‌گزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) و راه‌اندازی سامانه بیمه زائر، هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت ۲ هزار تومان زائران خود را بیمه نماید و تاکنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند و با توجه به ارزان بودن بیمه‌نامه پیش‌بینی می‌شود کلیه زائران خود را بیمه نمایند.

وی هزینه راه‌اندازی این سامانه را با توجه به زیرساخت‌های موجود در جمعیت خدمت‌گزار ۲میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همین بیمه‌نامه در سامانه‌های مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده؛ زائران بیمه‌شده از یک فرایند تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزار زائران پیاده امام رضا(ع) عنوان کرد: این سامانه به آدرس www.bimezaer.com قابل دسترسی است و امکان صدور بیمه‌نامه آنی را دارد. در این سامانه علاوه بر زائران، مدیران کاروان‌ها، مدیران ایستگاه‌ها، مدیران محل اسکان و کلیه خدمه می‌توانند بیمه شوند.  

رضایی گفت: در این سامانه، راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه، راهنمای بیمه مخصوص اعضای جمعیت خدمت‌گزار، راهنمای اعزام واحد سیار، فرم اعلام خسارت، قوانین و شرایط بیمه و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده خسارت پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: زائران محترم به جهت استفاده بهتر  از خدمات درمانی رایگان، دفترچه خدمات درمانی و اگر داروی خاصی  نیز مصرف می‌کنند، نمونه داروی خود را به همراه داشته باشند. همچنین باتوجه به حذف کارت تردد زائر به لحاظ صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف هزینه‌های آن و ثبت شناسه زائران در سامانه بر اساس کد ملی، توصیه می‌شود همه زائران عزیز کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزار زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور شد: از مدیران کاروان‌ها و مسئولان انتظامات جاده‌ها می‌خواهیم به توصیه های پلیس توجه کرده و از حرکت کردن در جهت عرضی جاده‌ها برای دریافت خدمات و تغذیه از ایستگاه‌های مستقر در باند مخالف خودداری نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.