همدان- رئیس حوزه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: خدمت رسانی به زائران شرکت کننده در اربعین تا بازگست آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

خدمت رسانی به زائران اربعین تا آخرین نفر ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، حجت الاسلام امین رضایی اظهارکرد:  ستاد مرکزی اربعین وزارت جهاد کشاورزی به ریاست حجت الاسلام تقوی ریاست این نهاد در وزارتخانه تشکیل شده است که وظیفه هدایت ستادهای استانی را به عهده دارد.

وی ادامه داد: در همین رابطه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در کنار عضویت در ستاد اربعین استان، تحت هدایت ستاد مرکزی اربعین وزارت جهاد کشاورزی به منوال سال های گذشته نقش تاثیرگذار خود در حمایت از این حرکت مردمی را ایفا نموده است.

رئیس حوزه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود، ستاد اربعین  این سازمان  چندین وظیفه عمده را جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله به عهده گرفته است که عبارتد از: تجمیع و دپوی کمک های جمع آوری شده از خیرین، کشاورزان و نیز سایر دستگاه های دولتی  و توزیع آنها بین زائرین و موکب ها ، تهیه اقلام خوراکی مورد نیاز زائرین از طریق کمک های دریافتی از کشاورزان و خیرین، پشتیبانی از استان های مرزی محل ورود و خروج زائرین به کشور همچون کرمانشاه با کمک های مالی و اقلام خوراکی، کمک رسانی و پشتیبانی از ستاد مردمی اربعین،  حمایت و پشتیبانی از حدود ۱۵ موکب اختصاصی وزارت جهاد کشاورزی که بیشتر در نواحی مرزی و عراق مستقرند و نیز بازگرداندن زائرین استان از مرز.

وی افزود، این ستاد به هیچ عنوان از بودجه دولتی برای خدماتی که ارائه می دهد استفاده نکرده است و تمام مخارج آن از ناحیه کمک های مردمی تامین می شود. وی همچنین از مشارکت دستگاه های مختلف دولتی و نیز نهادهای مردمی در برگزاری این رویداد بزرگ تقدیر نمود و هماهنگی مناسب صورت گرفته میان دست اندرکاران برگزاری آن را ستود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.