سفیر ایران در لندن عنوان کرد: بسیاری از اعضای سازمان منافقین با لباس غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید زده و با کامپیوترهای سوپر مدرن به دروغ پردازی و جعل خبر می‌پردازند.

کامپیوترهای سوپر مدرن گروهک منافقین برای دروغ پردازی و جعل خبر

قدس انلاین:  «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار تصویری از اعضای گروهک تروریستی منافقین در آلبانی در صفحه توئیترش نوشت: «این عکس اعضای سازمان منافقین در پادگان اشرف در آلبانی اخیرا به بیرون رسیده است. بسیاری از اعضای سازمان با لباس غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید برده‌اند که عبارتند از کامپیوترهای سوپر مدرنی که از طریق آنان برای مسموم کردن افکار عمومی به صورت وسیع به دروغ پردازی و جعل خبر می‌پردازند.»

لازم به ذکر است،  یگان سایبری یا همان اتاق کامپیوتر، پدیده جدیدی در گروهک منافقین نیست و پیش از آن در اردوگاه اشرف و لیبرتی هم وجود داشت، اما تا قبل از تغییر مأموریت‌های منافقین به سمت استفاده از فضای مجازی، فقط برای عده بسیار معدودی از سران و اعضای سازمان قابل دسترسی بوده است. این اتاق در آلبانی تحت عنوان یگان سایبری به یکباره با به کارگیری بیش از ۱۲۰۰ نفر کاربر به عنوان اصلی‌ترین مأموریت سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.