یزد - قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی یزد از توزیع افزون بر ۳۵۰ بسته نوشت افزار از محل حذف قبوض کاغذی برق در مدارس شهرستان بهاباد و روستاهای شهر نیر خبر داد .

تامین بسته های نوشت افزار در مناطق محروم  از محل حذف قبوض برق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، صادق نعمتی زاده در سفر به شهرستان بهاباد و شهر نیر و حضور در چند دبستان منطقه محروم ، با اشاره به وصف ناپذیر  بودن شادی دانش آموزان این مناطق از دریافت بسته های نوشت افزار ، از اجرای این طرح ابراز خرسندی کرد و اظهارداشت : از تعداد دو هزار بسته نوشت افزار آماده توزیع در استان یزد ، افزون بر ۳۵۰ پکیج در این دومنطقه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و انتخاب مدارس به کمک آموزش و پرورش انجام می شود ، افزود: ابتکار شرکت توانیر دراختصاص بسته های نوشت افزار برای مناطق محروم کشور، باعث شد تا به صورت عینی ، خوشحالی دانش آموزان مناطق محروم را شاهد باشیم و این برای خادمین مردم در صنعت برق بسیار ارزشمند است.

این مسئول با بیان اینکه افزون بر ۹۸ درصد شماره تلفن همراه مشترکین خانگی برای ارسال پیامکی بهاء برق مصرفی وارد سیستم شده است ، تصریح کرد : با اجرایی شدن این طرح ، مشترکین به راحتی از طریق لینک ارسال شده در پیامک می توانند قبض برق الکترونیکی خود را مشاهده کنند.

قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی یزد  یادآور شد : پکیج هایی دیگری برای مدارس مختلف استان در مناطق محروم شهرستان های دیگر آماده شده و تا اواخر مهرماه توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.