زاهدان- رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: انتظار می‌رود امروز و فردا دوشنبه بارش‌های پراکنده غالب نقاط این استان را فرا گیرد.

بارش های پراکنده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین؛علی ملاشاهی  اظهار داشت: بارش‌های رگباری در شبانه روز گذشته از برخی نواحی جنوب سیستان و بلوچستان گزارش شد که بیشترین بارندگی با میزان ۸ میلی‌متر در ایستگاه باران‌سنجی جهاد کشاورزی نیکشهر ثبت شد.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های جوی، امروز و فردا نیز شرایط برای ریزش‌های رگباری و پراکنده در استان فراهم است به طوریکه احتمال بارش در زاهدان و شهرستان‌های شمال استان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه میزان بارش در شمال سیستان و بلوچستان قابل توجه نیست افزود: در نیمه جنوبی استان بارش‌های مطلوبی انتظار می‌رود که در برخی نواحی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و جریان یافتن رودخانه‌های محلی وجود دارد.

ملاشاهی از وقوع وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: از روز سه‌شنبه سرعت وزش باد در شمال این استان شدت می‌گیرد به طوریکه در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.