همدان _فرمانده انتظامی استان همدان گفت : یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق درهفت ماهه گذشته همدان کشف شده است.

کشف یک هزار و۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی "کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان ، صبح امروز در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا استان با اشاره به کشف هزار و 260 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های پلیس این استان در 7 ماهه اول سال جاری اضافه کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود14درصد افزایش داشته است.
کامرانی صالح گفت:امروزه کشور نیازمند فعالیت های اقتصادی سالم، اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطمئن و این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.
وی با اشاره به برنامه ریزی های کلان و گسترده در این خصوص در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق که به طور مستمر و منظم جلسات آن برگزار می شود اظهار داشت: در سال های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.
سردار کامرانی صالح از تقویت ایستگاه های بازرسی پلیس در محورهای مواصلاتی با هدف تشدید برخورد با قاچاق کالا خبرداد و تاکیدکرد: به عموم مردم اطمینان خاطر می دهیم از هیچ تلاشی برای مبارزه با عاملان ناامنی اقتصادی دریغ نمی کنیم.
فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه ضمن هشدار به فرصت طلبان و سودجویانی که با اقدامات و رفتار مجرمانه خود امنیت اقتصادی را به مخاطره می اندازند از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه موارد مشکوک به 110 یاریگر پلیس در این مقابله باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.