۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 675080

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در بازرسی از ۳ انبار در شهر مشهد خبر داد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سردارابراهیم قربان زاده گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو تجهیزات پزشکی قاچاق توسط افرادی سودجوء در ۳ انبار در شهر مشهد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات نامحسوس، انبارهای موردنظر را شناسایی و تحت نظر دادند.

سردار قربان زاده تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان معاونت غذا و دارو و نماینده تعزیرات حکومتی استان وارد عمل شدند و در بازرسی از آن انواع تجهیزات پزشکی قاچاق از قبیل قرص، آمپول، انواع سرم و محلول، گوشی پزشکی و ... را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه ۵ متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.